DEVET DESIGN, Andreja Uranič s.p.
Maistrova ulica 4, 1290 Grosuplje
E-pošta: info@ada.si
Davčna številka: 17443989
Matična številka podjetja: 6215858
Podjetje je registrirano pri pristojni enoti Ajpes, dne 6. 9. 2012 – zap.št. 316-02-07024-2012.
Šifra primarne dejavnosti: C 18.130
Transakcijski račun: SI56 6000 0000 0242 183 (Hranilnica Lon d.d.)
S spletnim mestom www.aura.si (v nadaljevanju aura.si ali »spletno mesto«) upravlja podjetje DEVET DESIGN, Andreja Uranič s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«).
Z uporabo te spletne strani (v nadaljevanju “spletno mesto”) soglašate z naslednjimi splošnimi pogoji. Ti splošni pogoji veljajo za vašo uporabo tega spletnega mesta, za vsako naročilo, ki ga oddate preko spletnega mesta, za vsak nakup preko spletnega mesta in za vsak dogovor med vami in podjetjem DEVET DESIGN, Andreja Uranič s.p.
Registracija
Ponudnik tako zagotavlja lažje nakupe in pregled spletnega mesta, hkrati pa zagotavlja zaščitenost podatkov, ki bodo uporabljeni v skladu z vsemi navedenimi pogoji uporabe spletnega mesta, s katerimi se uporabnik strinja. Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in dolžnosti ponudnika in uporabnika ter njun medsebojni odnos.
Dostopnost informacij
- a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- b) kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- g) način plačila in dostave
- h) časovno veljavnost ponudbe
- i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Ponudba izdelkov
Načini plačila
– plačilo preko spletne banke/položnice (z nakazilom na račun podjetja)
– plačilo po povzetju z gotovino
V paketu z naročenimi izdelki boste prejeli račun z jasno navedenimi stroški nakupa. Obvestilo o možnosti odstopa od pogodbe in način vračila blaga sta natančneje obrazložena pod podnaslovom Vračilo blaga. Stanje svojega naročila lahko spremljate na strani “Moj račun”, kjer lahko tudi urejate podatke.
Cene izdelkov in veljavnost ponudbe
Poštnina
Dostavo izven Slovenije izvedemo po predhodnem dogovoru in se jo obračuna po tarifi 20 €. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Dostava izdelkov in rok dobave
Naročilo se smatra kot veljavna kupoprodajna pogodba, ki je v e-obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa skupaj z naročilom prejme tudi račun. Ponudnik si pridržuje pravico, da če kupec v enem primeru naročila po povzetju paketa ni prevzel in je bil le-ta vrnjen ponudniku, v prihodnjem naročilu pred pošiljanjem izdelkov od kupca zahteva plačilo po predračunu.
Cene
Akcijske kode
Odstop od kupoprodajnega dogovora
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@ada.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je kupcem na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: DEVET DESIGN, Maistrova 4, 1290 Grosuplje.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro uničljivo.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali uničljivo;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop kupca od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
Odgovornost za stvarne in pravne napake
- Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na kupca. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.
- Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
- Kupec je dolžan nemudoma oz. takoj, ko je mogoče, pregledati predmet pogodbe, ugotoviti morebitne napake in jih zabeležiti. V nasprotnem primeru ponudnik ne upošteva stvarnih napak, ki niso skrite in so bile znane ali bi morale biti znane ob pregledu predmeta pogodbe.
- Kupec je dolžan o očitnih stvarnih napakah obvestiti ponudnika nemudoma oziroma najkasneje v osmih dneh po dolžnem pregledu, o skritih stvarnih napakah pa nemudoma oziroma najkasneje v osmih dneh po odkritju, v nasprotnem primeru ni upravičena do odprave stvarne napake.
- Kupec je dolžan ponudnika o stvarni napaki obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.
- Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v roku šestih mesecev od izročitve blaga, v primeru potrošniških pogodb pa v roku dveh let od dneva izročitve blaga oziroma v roku enega leta od izročitve pri prodaji rabljenega blaga. Ponudnik jamči, da na predmetu pogodbe tretja oseba nima lastninske ali avtorske pravice ali pravice industrijske lastnine, ki bi izključevala, zmanjševala ali omejevala pravice kupca, oziroma jamči, da ima te pravice urejene s svojimi pogodbenimi partnerji.
- Po obvestitvi Ponudnika o stvarni napaki mora Kupec Ponudniku omogočiti pregled blaga in v obvestilu o stvarni napaki natančneje opisati napako.
- Neznatnih stvarnih napak Ponudnik ne upošteva.
- Če Ponudnik ugotovi obstoj stvarne napake skladno s pravočasnim in pravilnim obvestilom kupca, ima kupec v zvezi z blagom pravico, da od Ponudnika zahteva:
- odpravo napake ali
- vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenjavo blaga z napako z novim brezhibnim blagom ali
- vrnitev plačanega zneska.
- V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Varovanje osebnih podatkov
Komunikacija
Promocijska elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: -jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne (prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih), jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Pravno obvestilo
Odveza odgovornosti
Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo dejanski videz izdelka, vseeno pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno dejanskega videza ali lastnosti izdelka.
Pridržujemo si pravico do napak v besedilih oziroma tekstovnih napak.
Spletna trgovina Aura.si si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli in na kakršenkoli način brez predhodnega opozorila spremeni splošne pogoje poslovanja.
Pritožbe in spori
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Phoebe.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Darila ob nakupu
Pravice intelektualne lastnine
Obveščanje in e-novice
Z uporabo te spletne strani (v nadaljevanju “spletno mesto”) soglašate z naslednjimi splošnimi pogoji. Ti splošni pogoji veljajo za vašo uporabo tega spletnega mesta, za vsako naročilo, ki ga oddate preko spletnega mesta, za vsak nakup preko spletnega mesta in za vsak dogovor med vami in podjetjem DEVET DESIGN, Andreja Uranič s.p. (Aura.si).
Odškodnina
Kodeks ravnanja
- omejevali ali prepovedovali drugim uporabnikom uporabo spletnega mesta in storitev
- posredovali nezakonite, goljufive, grozilne, žaljive, obrekljive, opravljive, opolzke ali drugače neprimerne ali škodljive informacije ali materiale, ali kakršne koli informacije ali materiale, ki lahko predstavljajo ali spodbujajo ravnanje, ki bi se lahko obravnavalo kot kaznivo dejanje, povzročilo civilnopravno odgovornost ali kako drugače kršilo zakon
- posredovali kakršne koli informacije ali programsko opremo, ki vsebuje viruse, črve, trojanske konje ali druge škodljive ali moteče komponente
- posredovali gradiva, ki kršijo pravice intelektualne lastnine druge stranke
- uporabili spletnega mesta za kakršnekoli komercialne ali nezakonite namene
- spreminjali, prilagajali, podlicencirali, prevajali, prodajali, zbirali ali razstavljali katerihkoli delov spletnega mesta